הסרת שיער בראשון לציון

בשנים האחרונות הסרת שיער בראשון לציון הפכה לבחירה האידיאלית של רבים כאשר מעלים בדעתם את נושא האסתטיקה והיופי. המראה החלק נתפס אידיאלי, אטרקטיבי ומושך יותר.
יותר ויותר אנשים מודעים לעולם האסתטיקה והיופי המודרני אשר אימץ את היכולות והשיטות הטכנולוגיות החדשות להסרת שיער באופן שיטתי וקבוע.
עם הגברת המודעות והרצון להשתחרר מהצורך האינטנסיבי בחיפוש אחר שיטות שונות להסרת השיער המיותר, נשים וגברים כאחד בוחרים בשיטה זו המאפשרת את הסרתו לתמיד מכל אזורי הגוף.

הסרת שיער בטכנולוגיה מתקדמת

מכשיר הלייזר "Soprano" מכיל את מירב חידושי טכנולוגית הלייזר במטרה לאפשר טיפולים יעילים ומהירים יותר.

מכשיר זה, פועל באמצעות מספר אורכי גל שונים במטרה להפיק את התוצאה הגבוהה ביותר לחיסולם המוחלט של שורשי השערות הנמצאים בעומקים שונים בגוף. בנוסף לכך, רמת דיוקה של האנרגיה מאפשרת הגעה ישירה לשורש השערה, המונעת באופן משמעותי את סיכוייה לצמוח שוב.

חשוב לציין, על מנת להשיג את התוצאה האולטימטיבית והריסתם המוחלטת של שורשי השיער הקיימים מומלץ לבצע סדרה רציפה של טיפולים. יחד עם זאת, זמן הטיפול ומספר המפגשים משתנים ממטופל למטופל בעקבות גוון העור או צפיפותם של סיבי השערה.

הסרת שיער בראשון לציון מתבצעת באמצעות מכשיר הלייזר על ידי קוסמטיקאית מקצועית ומדופלמת, אשר תוכל לאבחן ולהתאים לכם את הטיפול האפקטיבי ביותר בהתאם לסוג העור שלכם.

 

יתרונות הטיפול באמצעות המכשיר

  • ללא כאב, כוויות או צלקות.
  • ניתן לטפל גם בחודשי הקיץ.
  • מותאם לטיפול גם בילדים ובנוער.
  • מותאם לכל גווני העור – באמצעות טכנולוגית ה-SHR המותאמת לכל גווני העור הן בתוצאותיה והן ביכולת הגנתה על העור.
    טיפול מהיר – קיצור באופן משמעותי של זמני הטיפול (ידיים 10-20 דק' | חזה + בטן 15-25 דק' | רגליים 30-45 דק').

לסיכום

אם בעבר הסרת השיער נחשבה לעיסוק יומיומי, בזכות הטכנולוגיה החדשה להסרת שיער בראשון לציון, תוכלו להיפטר מהמטרד ולנוע בחופשיות ולהנות ממראה עור חלק ונעים.

הסרת שיער פועלת באמצעות מכשיר הלייזר המתקדם ביותר, אשר יבטיח לכם מקסימום תוצאות במינימום זמן. הטיפול יכול להתבצע במשך כל עונות השנה, ללא חשש לכוויות או צלקות וללא הגבלתם של אזורי הטיפול באיברי הגוף.

הסרת שיער בראשון לציון מתבצעת במכון לקוסמטיקה מתקדמת של אירית אושר, קוסמטיקאית מדופלמת עם מעל ל25 שנות ניסיון, אשר תוכל לאבחן אותך באופן מדויק ולהתאים לך את הטיפול האידיאלי בהתאם לסוג עורך.

מעוניינים להתייעץ עמנו? נותרו לכם עוד שאלות שעוד לא קיבלתם עליהן מענה? צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

בקרו אותנו במכון, רחוב התזמורת 60, נווה אשלים, ראשון לציון