הסרת שיער SHR

הסרת שיער בלייזר בראשון לציון

הסרת שיער בלייזר בראשון לציון הסרת שיער בראשון לציון בשיטת SHR - צילום אילוסטרציה

אין הרבה דברים יותר נעימים מאשר מגע עורו החלק של התינוק. גם מאוחר יותר, כשהאדם מתבגר בשנותיו, מראה גוף חלק נחשב ליתרון אסתטי לא מבוטל. בעוד שמרבית הנשים ירוצו לקוסמטיקאית הקרובה על כל מצבור דליל של שערות על רגליהן טרם עונת הרחצה, מראה שעיר נחשב ללגיטימי יותר אצל גברים. לפחות עד שהשיער לא הופך לסבוך מדי.

מעוניינים להחזיר את העור שלכם להיות חלק? אתם לא לבד. הורדת שיער, בין אם באמצעות ניתוח פלסטי, הסרת שיער בלייזר, משחה, שעווה או כל שיטה אחרת, נחשבת לאחד הטיפולים הקוסמטיים הנפוצים ביותר כיום: בעיקר בקרב נשים, אבל ממש לא רק.

 

 

להיפטר מהשיער לצמיתות 

שאלה חשובה בעניין הטיפול היא האם הגוף באמת ימשיך להיות חלק לתמיד? אומנם קיימים עדיין מכשירים מבוססי לייזר שלא מצליחים לחסל את שורשי כל השערות ואלה עשויות לחזור ולצמוח לאחר תקופה אבל הנושא פותח ושוכלל כך שמצד אחד עוצמת הלייזר חזקה יותר, מספיק כדי לחסל באופן מוחלט את שורש השערות ומצד שני ,רמת הדיוק בהעברת האנרגיה ישירות אל תוך השורש גדולה פי כמה. התוצאות המדברות בעד עצמן ומוכיחות שהטיפול באמצעות המכשיר החדש יעיל ומהנה מאוד. 

 

הסרת שיער בטכנולוגיית SHR

ה- Aria SHR הינה פיתוח ישראלי של חברת Alma Lasers, המתמחה במחקר ופיתוח טכנולוגיות מבוססות אור, לייזר וגלי רדיו לתחום הקוסמטי אסתטי.

מכשיר ה-Aria SHR מבוסס על הבזקי אור קצרים, מהירים, ברצף, המאפשרים חימום הדרגתי וממושך של מוקדי צימוח השערה ומשבשים את צמיחתה.

הדבר נעשה באופן סלקטיבי, ללא פגיעה או הרס הרקמות הסובבות אותה וללא כל כאב!!! זאת בניגוד למכשירים האחרים שהטיפול בהם לווה בתופעות לוואי ככאבים וצריבה ונמשכו זמן רב.

מכשיר ה-Ari SHR מהווה מענה לכל סוגי השיער והעור: זיפים, פלומה, בהיר, כהה, רגיש, נוטה לפיגמנטציה, גברים, נשים וילדים, ללא הגבלת טיפול באברי גוף מסוימים.

הטיפול מתאפשר בכל עונות השנה ללא חשש מכוויות או נזקים ואינו מצריך הכנה כלשהי מצד המטופל/ת. למכשיר הסרת השיער אישורי F.D.A וארגון הבריאות האירופי CE.

לא לכל קוסמטיקאית יש הכשרה מתאימה

הסרת השיער בלייזר צריכה להתבצע באמצעות קוסמטיקאית מקצועית, מנוסה בתחום ומדופלמת, אשר תתאים לכם את הטיפול מתוך אחת מהשיטות המצליחות היום – אמנם נכנסו לאחרונה כמה שיטות חדשות ומעניינות כמו הסרת שיער ipl או הסרה בשיטת אפילציה . אולם לייזר עדיין במקום הראשון בפופולריות ויש הרבה סוגים שונים חדשים הפועלים על עקרון הלייזר כמו הסרת שיער SHR והנושא שוכלל מאוד, לדוגמה מכשיר הלייזר סופרנו הבטוח מאוד לשימוש ,ללא כאבים, ללא כוויות וללא צלקות או תופעות לוואי אחרות. אירית אושר, קוסמטיקאית בכירה, מבצעת הסרת שיער בלייזר בראשון לציון- כך שלא תצטרכו לנסוע רחוק.

הסרת שיער לגברים

השיער הגברי הוא עבה יותר, קשה יותר לעתים גם כהה יותר מהשיער הנשי ובנוסף יש לקחת בחשבון גם את עובי וקשיחות העור. הסרת שיער גברים דורש בהתאמה עוצמת לייזר גבוהה יותר ומועברת בצורה מדויקת מאוד על מנת לחדור פנימה ולהיפטר משורש השערה לתמיד. החדשות המשמחות הן.. יש לנו בקליניקה של אירית אושר בראשון לציון הרבה ניסיון עם טיפולים קוסמטיים לגברים מכל הסוגים עם דגש מיוחד על נושא הסרת שיער לצמיתות בלייזר לגברים מאזורים שכיחים כולל הסרת שיער מהגב, הכתפיים והעורף. הניסיון בא לידי ביטוי גם ביצירת מראה טבעי באזורים שהגברים מעוניינים לדלל ולהפחית את כמות השיער לעומת העלמה גורפת, כמו אזור החזה למשל. 

מחפשים הסרת שיער בלייזר בראשון לציון בשיטת SHR
אתם מוזמנים למכון שלנו ברחוב התזמורת 60 נווה אשלים ראשון לציון. אנחנו משרתים באהבה את כל תושבי האזור. צלצלו עכשיו 073-7602020 לפרטים או צרו קשר באתר