איך עושים לק ג'ל ? שיטת טיפוח הציפורניים ששינתה לנו את החיים

טיפול בציפורני הידיים הוא חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח של נשים ברחבי העולם כולו.לק ג'ל

עבור רוב הנשים ישנה חשיבות בהקפדה על ציפורניים מסודרות ויפות משוחות בצבע. ציפורניים מסודרות וצבועות בלק, זה נשי, יפה וסקסי, ולא פחות חשוב נותן הרגשה טובה לאישה. וכאן נעוץ ההסבר לכך שתחום טיפוח הציפורניים הוכיח את עצמו כאחד מתחומי התעשייה והעיסוק המפותחים והרווחיים ביותר בענף הקוסמטיקה והטיפוח האישי.

אז איך עושים לק ג'ל? ומה שונה בו מהאקריל שליווה אותנו עד לפני כמה שנים?

ובכן, רשימת הרכיבים של לק ג'ל מזכירה את רשימת רכיבי הלקוח של הדור הישן.

מיזוג תרכובות בין חומרים כימיים שונים בתוספת שיפורים מהותיים שהופכים את השיטה למוצלחת כל כך.

נתחיל בזה שלק הג'ל הוא עמיד מאוד. הג'ל מחזיק מעמד יפה על הציפורן בין שבועיים עד לשלושה שבועות, זאת בניגוד ללק רגיל שנפגם, ומתקלף מהר מאוד וגם בקלות.

משך הזמן שלק הג'ל נשמר תלוי בכמה משתנים – מידת המקצועיות והטכניקה של הנחת החומר והקפדה על גימור, ורמת השמנוניות הטבעית של הציפורניים.

הכלל קובע, שככל שהציפורן היא שומנית יותר, כך לק הג'ל ייתפס פחות. עם זאת חשוב לציין כי ישנן מעט מאוד נשים בעלות ציפורניים שמנוניות עד כדי כך שקשה להיפטר מהנטייה השמנונית, והלק ג'ל לא מחזיק על הציפורניים שלהן בכלל.

יתרון נוסף ללק ג'ל הוא שיטת הייבוש שמבטיחה תוצאות מושלמות. הלק ג'ל פותח באופן מותאם לייבוש באמצעות קרני UV. הייבוש נעשה במכשיר ייבוש קטן, אליו מכניסים את היד, ובחלקו העליון מותקנת נורת UV קבועה שמבטיחה ייבוש מוחלט בתוך דקות ספורות.

את המכשיר תוכלו למצוא אצל משווקים בתחום, או להזמין באתרים כמו איביי בעלות נמוכה או לחלופין לפנות לאירית אושר קוסמטיקאית בראשון לציון 

לק ג'ל מציע עמידות ואיכות גימור ברמה הגבוהה ביותר

הודות לשיטה המבטיחה ייבוש מוחלט ומושלם, הפגיעה בלק בגלל שלא התייבש כמו שצריך חלפה מן העולם, תוצאה מושלמת במהירות, שאי אפשר לקלק? זו הסיבה לערך הגבוה של לק ג'ל בתחום הקוסמטי.

כמו כן, התרכובת של לק הג'ל מבטיחה רמת גימור גבוהה ומבריקה יותר משל לק רגיל, ולא פחות חשוב מזה, לעומת אבקות וג'ל האקריל, אין כמעט דיווחים על תגובות אלרגיות לאחר שימוש בלק ג'ל, הנתונים נמוכים בהרבה מאשר בקרב אלו המשתמשות בחומרי האקריל.

אם כן, מדובר בעמידות לק של כשבועיים – שלושה ולפעמים אפילו יותר, תלוי כמה אתן שומרות ומהו קצב צמיחת הציפורניים שלכן. כיסוי צבע ברמה גבוהה, מריחת הצבע היא אחידה ובלי פסים, והגימור בוהק וגלוסי, וייבוש מהיר. ניתן להאריך מעט את הציפורן באמצעות שיטה זו, ולחזק אותה.

לק ג'ל ניתן להסרה בספיגה ממושכת באצטון או בשיוף על ידי מקדח ומשייפת. הלק לא משנה את הגוון שלו. לק ג'ל מתאים במיוחד לשילוב עם אבקת כרום, עבור מי שרוצה עיצוב ציפורן בבנייה.

איך עושים  לק ג'ל –כל השלבים

  1. מתחילים במיני מניקור, משייפים ומעצבים את הציפורניים לפי הצורה הרצויה.
  2. עוברים על כל הציפורנים עם מכשור מתאים (קלי או מקדח) כדי להסיר את העור במסגרת הציפורן. השלב הזה נועד להגדיל את שטח הציפורן.
  3. מבריקים את פני שטח הציפורן בעזרת משייף.
  4. מנגבים את הציפורניים באלכוהול.
  5. מתחילים בהנחת חומר הבונדר, הבונדר מאזן את רמת החומציות של הציפורן ומכין אותה לשכבות הנוספות.
  6. מורחים base coat על הציפורניים, שזו שכבת הבסיס שקופה ומכניסים לייבוש
  7. מתחילים בשכבה ראשונה דקה של צבע מבלי לגעת בעור בצדי הציפורן, מכניסים לייבוש.
  8. מורחים שכבה שניה של צבע ומכניסים לייבוש
  9. מורחים top coat על הציפורנים, שזו שכבת מגן שקופה המקנה את הגימור המבריק ושומרת על הלק. מכניסים לייבוש.
  10. לסיום עם צמר גפן צמר טבול במעט אלכוהול, מנקים קלות את הציפורניים.

 

מחפשות אולי גם פדיקור בראשון לציון ? גם את זה תמצאו אצלנו במכון יחד עם מגוון שירותים נוספים