קוסמטיקאית רפואית – להיות מומחית ליופי

קורס קוסמטיקה רפואית – להיות מומחית ליופי!

העולם בו אנו חיים הוא עולם חומרי, עולם בו היופי עולה על כל דבר אחר כמעט. עצוב שהחומר והחיצוניות הם אלו ששולטים אך חשוב שהם קיימים, ואנו יכולים להשתלב בתחום זה ולתרום את תרומתנו לעולם בצורה חיובית. אם אנו מאלו שמחפשות מה ללמוד ואיזה מקצוע לרכוש, תחום הקוסמטיקה יכול בהחלט להתאים לנו, ויש לא מעט בתי ספר שניתן ללמוד בהם. קורס קוסמטיקה רפואית הינו קורס מקצועי, אך קורס שמשלב בתוכו גם לא מעט תאוריה וזהו קורס בו לומדים המון וצוברים לא מעט יידע, קורס המלמד קוסמטיקה הוא הקורס בשבילך.

 מה כולל קורס קוסמטיקה רפואית?

  • אבחון סוגי העור והגורמים המשפיעים עליו
  • מבנה העור ותפקידו.
  • כימיה בהקשר קוסמטי.
  • חומרים ותכשירים קוסמטיים
  • הפעלת מכשור אלקטרו קוסמטי מתקדם במכון לקוסמטיקה.
  • כללי בטיחות, עזרה ראשונה, היגיינה בזמן הטיפול.

לימודי קוסמטיקה רפואית כוללים את כל מה שצריך בשביל להיות קוסמטיקאית רפואית מוסמכת. קורס המלמד את רזי הקוסמטיקה שהינו קורס מקצועי ואיכותי הוא קורס המפוקח על ידי משרד העבודה וגם התעודה הינה מטעמו. הקורס כולל נושאים שונים כמו ניקוי כללי וניקוי עמוק, טיפול קוסמטיקה בפצעי אקנה, מה משפיע על עור הפנים ואיך מתמודדים על זה, מה מציעה הכימיה הקוסמטית, טיפולי שעווה וסוגים שונים של שעווה, דרמטולוגיה, אנטומיה ופיזיולוגיה כמו גם שרירי הפנים ועצמות שונות, ונושאים נוספים אשר הקורסים הללו כוללים שיכשירו לעסוק במקצוע הקוסמטיקה.

איפה לומדים ומה ניתן לעשות עם זה?

לימודי תחום הקוסמטיקה ניתן ללמוד בבתי ספר שונים ברחבי הארץ, שחלקם מוכרים יותר וחלקם פחות. כפי שציינו לימודים מקצועיים צריכים להיות מלווים על ידי משרד העבודה, והוא גם זה שנותן בסופו של דבר את החותמת או במילים אחרות את התעודה. לאחר סיום הלימודים ניתן לעסוק בתחום כעצמאית, לפתוח קליניקה ולהתחיל לקבל לקוחות, וניתן כמון להשתלב באחד ממכוני היופי השונים, מכוני קוסמטיקה, מועדוני ספא, בתי מלון ובכל מקום אחר בו יש דרישה למקצוע ולא חסר.

עיסוק בתחום יכול להגיע כעיסוק עיקרי, עיסוק בו עובדים במשרה מלאה הן כשכירים או כעצמאיים, וניתן לעסוק בו במשרה חלקית בשביל השלמת הכנסה או בשביל התחביב. בין כך ובין כך חשוב ללמוד במקום מסודר, מקום שמלמד הכול בלי לדלג על שום דבר.