פדיקור בראשון לציון

פדיקור מקצועי

מתי לאחרונה דאגתם לכפות הרגליים שלכם? מחפשים אחר פדיקור בראשון לציון? כדאי לכם להכיר את מכון הקוסמטיקה המתקדמת של אירית אושר, המציעה את טיפולי הפדיקור בשיטה המתקדמת וברמה הגבוהה ביותר.
טיפולי פדיקור בראשון לציון הינם אחד מהתחומים הנחשבים והבולטים ביותר בעולם הקוסמטיקה ומהווים את הטיפול השכיח לצד מגוון טיפולים נוספים כדוגמת טיפולי הפנים.

טיפולי הפדיקור מתחלקים לשניים, פדיקור קוסמטי שבעיקרו פונה לאוכלוסיית הנשים, ופדיקור רפואי הפונה לשני המינים. חשוב לציין, כי הפדיקור פונה בעיקרו לאנשים הזקוקים לכך בתדירות גבוהה כמו למשל: נשים בהיריון, חולי סכרת ועוד.
הפדיקור יאפשר לכם ליהנות מכפות רגליים בריאות, מטופחות ומראה ציפורניים יפות ומעוצבות. יחד עם זאת, חשיבותו של הטיפול באה לידי ביטוי גם במניעת מחלות עתידיות העלולות לפגוע הן בציפורניים והן בכפות הרגליים שלנו.

שומרים על כפות רגליים בריאות

חשיבותן של כפות רגליים בריאות הן הגורם החיוני לתפקודן התקין לביצוע הפעילויות היומיומית שלנו. בהשוואה לכפות הידיים או איברים רבים בגוף, מרבית מהזמן כפות הרגליים אינן גלויות ונחשבות לאיבר המוצנע ביותר בגוף שלנו.
לרוב, איננו מעניקים להן את הטיפול הראוי. פדיקור תקופתי מונע הינו הדבר החשוב ביותר לטובת שמירה על כפות רגליים בעלות מראה אסתטי ונעים לצד שמירה על הממד הבריאותי הפיזי והנפשי שלנו.
כפות רגליים בריאות מעידות על מצבכם הבריאותי התקין ועל כן אנו ממליצים להתנסות גם אחר הפדיקור הרפואי.

טיפול הפדיקור כולל:

• הסרת העור היבש, הקשה והמיותר.
• טיפול אסתטי וטיפוחן של הציפורניים.
• עיסוי של כפות הרגליים המסייע לזרימתו התקינה של הדם.
• מריחת לק על פי בקשתך.

לסיכום

מומלץ למצוא אחר קליניקה אשר תעניק לכם את הטיפולים האישיים ברמה הגבוהה ביותר וכן את היחס החם למטופליה. פדיקור בראשון לציון בתדירות קבועה יסייע לכם בשמירה על כפות רגליים בריאות לאורח חיים תקין ובריא.
פדיקור בראשון לציון מתבצע אצל אירית אושר, קוסמטיקאית מקצועית, בעלת מכון לקוסמטיקה מתקדמת. עם למעלה מ25 שנות ניסיון ומגוון רחב של טיפולים אשר תוכלו למצוא תחת קורת גג אחת.
אם אתן מחפשות טיפול מניקור לידיים שלכן-קראו כאן

מחפשים פדיקור בראשון לציון
אתם מוזמנים למכון שלנו ברחוב התזמורת 60 נווה אשלים ראשון לציון. אנחנו משרתים באהבה את כל תושבי האזור. צלצלו עכשיו לפרטים

פדיקור בראשון לציון

פדיקור תמיד היה ותמיד יהיה אחד הטיפולים הפופולריים ביותר. הפדיקור הומצא עוד לפני הספירה, ובעבר הוא שימש כטיפול קוסמטי בלבד המעניק לציפורניים ולכף הרגל מראה נקי ואסתטי. עם השנים, הפדיקור התפתח להליך רפואי העוזר לפתירת בעיות בריאותיות רבות בכפות הרגליים. אז מה זה פדיקור בראשון לציון? מהם סוגי הטיפולים המומלצים ביותר? ואיפה עושים פדיקור בראשון לציון?

מה זה פדיקור?

המילה פדיקור מגיעה ממושג לטיני שהפירוש שלו הוא טיפוח הרגל. פדיקור הוא טיפול שבמסגרתו כף הרגל שלנו מקבלת יחס ותשומת לב מיוחדת. המטרה של טיפול זה, היא למנוע מחלות זיהומיות ולדאוג לכך שכף הרגל והציפורניים בכף הרגל יהיו נקיות, מטופחות ויפות. פדיקור הוא טיפול נוח ונעים המעניק לכף הרגל מראה יפה ושומר על הבריאות שלה.

אילו סוגי טיפול פדיקור קיימים?

ישנם שני סוגי טיפולי פדיקור עיקריים:

פדיקור בראשון לציון – קוסמטי – פדיקור קוסמטי שם דגש בעיקר על מראה כף הרגל. בתהליך טיפול זה, מסירים עור יבש מכף הרגל, קוצצים את הציפורניים, משייפים אותן וכמובן מורחים עליהן לק בצבע ובדוגמא לבחירתכם. טיפול זה מתבצע בעזרת כלי עבודה מיוחדים וחדים שחייבים להיות סטריליים, על מנת לשמור על היגיינת כף הרגל.

פדיקור בראשון לציון –  רפואי – פדיקור רפואי מיועד לאנשים בעלי בעיות בריאותיות בכפות הרגליים. בטיפול זה הקוסמטיקאית או אשת המקצוע מסירה עור יבש ומת מכף הרגל, ובנוסף מטפלת בסוגים שונים של נזקי עור כמו יבלות, פטרת, ציפורניים חודרניות ועוד. טיפול של פדיקור רפואי מוכרח להיעשות אך ורק על ידי איש מקצוע מוסמך הבקיא בתהליכים השונים של הטיפול. מעבר לטיפול הרפואי, טיפול זה כולל גם שיוף של הציפורניים, קיצוץ הציפורניים, מריחת לק ועוד.

מה ההבדל בין שני סוגי הטיפול?

ההבדל העיקרי בין פדיקור קוסמטי לבין פדיקור רפואי, היא שבעוד פדיקור קוסמטי נועד לטיפול במראה כף הרגל, פדיקור בראשון לציון נועד לפתור בעיות רפואיות באזור זה. אם אין לכם בעיות כרוניות בכף הרגל ואתם מצליחים לשמור עליה מבחינה בריאותית, כנראה שפדיקור קוסמטי זהו הטיפול המתאים עבורכם. טיפול קוסמטי יספק לכף הרגל שלכם מראה נקי ויפה יותר. לעומת זאת, אם אתם סובלים מכאבים בכף הרגל, מפטרת ציפורניים, ציפורן חודרנית ועוד, כנראה שפדיקור רפואי הוא הטיפול שתזדקקו לו.

איך נראה טיפול פדיקור רפואי?

עם הגעתכם לקליניקה, הקוסמטיקאית או בעל המקצוע יתשאל אתכם בנוגע לבעיה שלשמה הגעתם. הקוסמטיקאית תבחן את כף רגלכם ותבחן את אורח החיים שלכם על מנת לנסות להבין מה מקור הבעיה. לאחר מכן, היא תשרה את כף רגלכם בתמיסה מימית על מנת לרכך את העור של כף הרגל. לאחר מכן תשכבו או תשבו על מיטה ייעודית והמטפלת תתחיל לעבוד על כף רגליכם. המטפלת עובדת בעדינות בעזרת מכשירים מקצועיים המסייעים לביצוע הפעולה בצורה הטובה ביותר. במידת הצורך, המטפלת תשתמש בחומרים כימים שייסעו להחלמה שלכם.

איך נראה טיפול פדיקור קוסמטי?

מכיוון שבטיפול קוסמטי אין צורך לאבחן את הבעיה הרפואית, טיפול זה יתבצע בצורה קצת שונה מתהליך הטיפול הרפואי. בטיפול פדיקור בראשון לציון קוסמטי, הקוסמטיקאית תשרה את רגלכם בתמיסה מימית על מנת לרכך את הרגל ואחר כך תשמש בכלים עדינים יותר על מנת להוריד עור מת מרגלכם. תהליך זה הוא מרגיע ונוח ואינו כרוך כלל באי נעימות כלשהי. אחרי שכפות רגלכם יהיו נקיות ויפות, הקוסמטיקאית תשייף ותסדר את הציפורניים שלכם ולבסוף תמרח עליהן לק בצורה מדויקת.

פדיקור רפואי כטיפול מונע

מעבר לטיפול בבעיה רפואית קיימת, טיפול פדיקור מסייע מאוד למניעה של בעיות עתידיות בכף הרגל. הקוסמטיקאית יודעת לתת המלצות למטופלים ולעזור להם להימנע מביקורים עתידיים בקליניקה. טיפול תקופתי בכף הרגל מסייע לשמירה על האזור ומבטיח שתהיו נטולי דאגות לגבי בעיות בריאותיות בכף הרגל. הקוסמטיקאית יכולה לסייע גם בתדרוך המטופלים לגבי נעליים מתאימות ושמירה על אורח חיים בריא.

פדיקור בראשון לציון

טיפול פדיקור בראשון לציון חייב להיות תהליך שנעשה על ידי קוסמטיקאית מוסמכת שתדע להתאים לכם את הטיפול הטוב ביותר עבורכם. אירית אושר תשמח לעזור לכן לשמור על כפות רגליים בריאות ואסתטיות, ולטפל בכל בעיה בריאותית שעלולה לצוץ. כפות הרגליים שלנו נושאות את כל גופנו, הגיע הזמן לתת להם קצת בחזרה.