קוסמטיקאית רפואית בראשון לציון

קוסמטיקאית רפואית בראשון לציון

עד לא מזמן כאשר היינו חולים הלכנו לרופא. עם כל בעיה רפואית ניגשנו לרופא המקצועי אמון על התחום כדי לקבל מענה מקצועי. כיום, נוכח שינויים טכנולוגיים והתפתחויות שחלו על עולם התעסוקה בכלל והרפואה בפרט יש לא מעט תחומים בעולם הרפואה שבגינם שבהם נוכל לפנות לגורמים פרא- רפואיים. זה ניכר בתחום האורתופדיה עם טיפולי רפואה משלימה ובעוד תחומים אחרים. לעתים השילוב בין הטיפול הפרא רפואי לטיפול הרפואי הוא מה שמסייע לנו למצוא מזור לבעיה ומכאן היעילות שלו.

במקום או בשילוב?

טיפולים פרא רפואיים אינם ניתנים בהכרח במקום טיפול רפואי. לעתים הם מוצעים במקביל, לעתים לפני או אחרי ולעתים במקום. השילוב בין רואה ותחומים נלווים כמו למשל הקוסמטיקה הרפואית מאפשרים למטופל לבחור את שיטת הטיפול מתאימה לו ביותר וחשוב מכל השילוב בין תחומים פרא רפואיים כמו למשל הקוסמטיקה הרפואית מקטין את הצורך בפעולות רפואיות כירורגיות ולעתים מצמצם גם את השימוש בתרופות. קוסמטיקאית רפואית בראשון לציון למשל יכולה לטפל במגוון של בעיות שקשורות בעור הגוף.

במה מטפלים?

זה כולל בעיות אקנה ופצעים שונים, עור שומני, כתמי עור ועוד. קוסמטיקאית רפואית בראשון לציון עם ידע רפואי מקצועי וציוד מקצועי מסוגלת לתת מענה על ידי פילינג עמוק לעור, וכך חוסכת את הצורך להשתמש בכל מני תרופות או תכשירים חזקים מדי שיש בהם כימיקלים שפוגעים בעור. לא מעט רופאי עור מפנים כיום חולים שסובלי מבעיות מסוג זה לטיפול אצל קוסמטיקאית רפואית וכך חוסכים מהמטופל טיפולים רפואיים ופרוצדורות רפואיות פולשניות.

רציפות הטיפול

במרכזי בריאות ואסתטיקה ניתן לראות בין אנשי הצוות גם קוסמטיקאית רפואית בראשון לציון שנכללת בין אנשי הצוות ומסייעת ליצור פאנל רפואי מקצועי ומקיף. המטופלים שמגיעים לקבל טיפולים קוסמטיים יכולים לקבל מענה בדרכים שונות על ידי מיטב אנשי המקצוע. שילוב בין התחומים מאפשר גם רציפות בטיפול בין הרופא לקוסמטיקאית מה שמקדם את רווחתו של המטופל. בכל מקרה בכל פנייה לקוסמטיקאית רפואית חשוב להתייעץ עם רופא ולעדכן את הקוסמטיקאית על כל בעיה רפואית שממנה אתם סובלים.