מיצוק העור באולטראסאונד

בתחומי הקוסמטיקה והרפואה האסתטית והכירורגית איזור הצוואר הוא בין המאתגרים לטיפול

 

מטופלים רבים לא היו רוצים לעבור פרוצדורה כירורגית ולכן טיפול באולטרסאונד ממוקד הוא פתרון משביע רצון למתיחה והרמה לא פולשניים של העור למתאימים לכך.

במקרים רבים, טיפול בעזרת DOUBLO  יכול לתרום לצוואר מתוח יותר, בעל מראה צעיר יותר, ללא כאב וללא צלקות בדרך שאינה פולשנית. טכנולוגיות האולטרסאונד הממוקד היא מילה האחרונה במיצוק רקמה רפויה בשיטה לא פולשנית.

גלי האולטרסאונד חודרים לעומק של 4.5 מ"מ כאשר הגלים נתקלים בהתנגדות העור הם מחממים את הרקמה בדיוק באותם האזורים בהן נעשית פרוצדורת מתיחת פנים בחדר הניתוח.

כתוצאה מהחימום הרקמה מגיבה בגירוי, מתחיה ועיבוי של האזור המחבר את השריר לרקמת העור. בנוסף, מחקרים רפואיים מראים היווצרות קולגן חדש בעור כתוצאה מהטיפול ושיפור במרקמו ובעוביו של העור.


בזכות מבחר ידיות המכשיר מאפשר טיפול בעומקים שונים בעור

גם בעומק, כדי להדק את האזורים המחברים את הרקמה לשריר וגם באזורים שטחיים יותר בכדי לעורר את היווצרות קולגן.

מכשיר ה   DOUBLO הוא דור החדש ביותר של מכשרים אולטרסוניים לטיפול בעור רפוי בזכות מערכת כפולה של עדשות הממקדות את הגלים בצורה מדויקת מאוד ומגבירות את יעלות הטיפול ומצמצמות לרמה מינימלית ביותר את חוסר הנוחות.

כמה זמן אורך טיפול?

משך הטיפול תלוי באזור המטופל ובתוכנית הטיפול שתתואם עבורך. טיפול פנים מלא וצוואר  נמשך כשעה. טיפול באזור המחשוף יארך כ30 דקות.

האם ישנם סימנים על העור לאחר הטיפול?

הטכנולוגיה של DOUBLO אינה פוצעת את העור אלא פועלת מתחת לפני העור, בעומק. למרות זאת, יתכן ותהיה אדמומיות קלה על פני העור שתחלוף במהרה לאחר הטיפול.

כיצד ארגיש בזמן הטיפול?

התחושה בעת הטיפול היא של עקצוץ והרגשה חום קלה מתחת לפני העור. המטפל ישתמש בג'ל קר המעביר את אנרגיית האולטרסאונד לעור אך גם מקרר אותו. במידה ואת/ה רגיש במיוחד לכאב ניתן להשתמש במשחת אלחוש מקומית לפני הטיפול.

בתוך כמה זמן אראה תוצאות?

תוצאות ראשוניות ניתן לראות מיד לאחר הטיפול אך במשך שלושת החודשים הבאים עורך יחל בבניית רקמה חדשה ולאחריהן התוצאה תהיה ניכרת לעין. התוצאה תחזיק מעמד בין שנה וחצי לשנתיים.

*ניתן לבצע טיפול תחזוקה כבר לאחר כחצי שנה במידת הצורך.