מיצוק העור בלייזר

מיצוק העור בלייזר- פתרון פלאים

להיות יפים עם עור מוצק

כולנו רוצים להיות יפים, כולנו רוצים שהעור שלנו יהיה מוצק כמו בצעירותנו. יש כאלו שמאשימים את הגיל שאינו מיטיב עמם, אך אחרים לא נכנעים לגיל, לא למצב ולא לאמירה שצריך להשלים עם מה שיש כי דווקא הטכנולוגיה המתפתחת מאפשרת לכל אחד מאתנו לגעת באמת היכן שכואב ולשנות...את הראוי. אם גם לכם חשוב שהעור שלכם יהיה מוצק, חשוב שתדעו שטיפול בלייזר הוא ההמצאה האדירה והטרנד החדש.  הכי חשוב לזכור כי כל אחד יכול להיראות במיטבו אם רק ישקיע במראהו. 

הגיל אינו מכשול

אל תתנו לגיל להוות מכשול עבורכם. העור שלנו משתנה עם הזמן, לכן חשוב לשמור על כושר גופני, אך בשלב מסוים, חשוב לעצבו גם באמצעים טכנולוגיים שיכולים לתת את הפוש הראשון או האחרון לעיצוב מוחלט של חלקי הגוף השונים.  כאמור, עור של תינוק שייך רק לתינוק. הוא חלק, נעים למגע, בריא, טהור, בהיר. העור שלנו הבנוי משכבות שונות מאבד מן הגמישות עם הזמן. הלייזר עוזר לו להילחם בתהליך ולעצבו ולמצקו. 

לכל מי שהאסתטיקה חשובה לו 

מיצוק העור בלייזר מתאים לכל מי שחשובה לו האסתטיקה ולכל מי שמאמין שגם מול הזמן אפשר לעמוד בגאווה בלי לסבול מעור עייף ורפוי. אם הגעתם לגיל 40 ואתם מרגישים שהגיע הזמן לפנק את עצמכם וגם את עורכם, הגיעו לטיפול מיצוק העור בלייזר. טכניקה של גלי רדיו היישר לעור יחממו את הרקמה התת עורית וימתחו את העור סביב סיבי הקולגן.

תהליך המיצוק

מיצוק העור בלייזר הכרחי כשמרקם העור ניזוק באלסטיות ובגמישות שלו כתוצאה ממתח, זיהום אוויר, שינויים הורמונליים, עישון, גיל ועוד. מיצוק העור הוא טכניקה שמשגרת קרני עור מרוכזות שחודרות לשכבת העור העמוקה בלי לפגוע בשכבה השטחית. חימום יוצר גירוי ברקמה ובונה סיבי קולגן שממצק את העור ויוצר רקמת עור חדשה. קירור ומניעת כוויה בזמן המיצוק מחדשים את העור ההופך רענן ומוצק כפי שחלמתם. מיצוק העור יכול להיעשות בחלקים שונים בגוף: ירכיים, בטן, פנים. חשוב לאתר איש מקצוע מיומן. מדובר בטכנולוגיה שאיננה נחשבת פולשנית ואין בה תופעות לוואי, למעט נפיחות לאורך מספר ימים בלבד.